För dig som har en Ecobox

Teckna serviceavtal, för dig och din närmiljö. Vet du att reningen fungerar som den ska? Som Ecoboxägare vet du att reningsgraden i din anläggning är hög och att din miljöpåverkan är minimal. Men reningen kan påverkas av användningen, om någon till exempel har tvättat penslar i vasken eller häller frityrolja i avloppet.

Ett serviceavtal är det bästa sättet att försäkra sig om en problemfri avloppsrening. I våra serviceavtal ingår fysiskt besök då vi gör en genomgång av din anläggning och byter slitdelar vid behov samt att ni får support per telefon och e-post för alla era frågor kring ert avlopp. 

Många kommuner kräver idag regelbunden service som en del i miljötillståndet för avloppsanläggningen. Många kommuner kräver även en årlig provtagning för att säkerställa att miljöbestämmelserna efterlevs. Självklart hanterar vi även detta i samband med servicebesök på plats.

Erbjudande
Vid tecknande av serviceavtal, för Ecobox Small och Bio-verk, inom två månader efter installationsdatum så bjuder vi på den första servicen. Skriv installationsdatum i rutan för meddelanden. Du kan alltid säga upp avtalen när du vill, men gör du inget så fortsätter vi såklart att serva din Ecobox.

Sköt om ditt avlopp på bästa sätt

Teckna serviceavtal
Fyll i formuläret eller kontakta oss direkt på 0927-775 75, service@ecot.se
Du kan även ladda ner avtalet för utskrift och skicka in per post.

Har du frågor kring din service
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig.

Filterbyte
Kontakta Polonite Nordic AB, www.polonite.se

(Anläggnings-ID är ett sexsiffrigt nummer som finns på verkets lock.)